HVP | Financiers

Foto: Bart Homburg/Oranjefonds

financiers

Stichting Hoedje van Papier heeft een groot netwerk van samenwerkingspartners. Niet alleen werken we veel samen met scholen, ook wordt intensief samengewerkt met de gemeente, woningcorporaties en welzijnsorganisaties. Al deze organisaties hebben, vanuit hun eigen invalshoek, belangstelling voor de projecten van Hoedje van Papier. Hoedje van Papier werkt onder andere samen met de hier rechts genoemde partijen.

OOK FINANCIER WORDEN?

Als financier kunt u direct bijdragen aan het werk van Stichting Hoedje van Papier en de stichting of een specifiek project steunen. U wordt met uw organisatie betrokken bij ons werk en bouwt zo een structurele relatie op met onze projecten. Samen met u kijken wij hoe een project of programma kan worden ontwikkeld, dat bijdraagt aan zowel uw als onze doelstellingen. Naast de mogelijkheden voor een specifiek project of programma, kunt u Hoedje van Papier ook steunen door middel van het doen van een donatie.

HOE DONEREN?

Als u ook gelooft dat anderen een steuntje een de rug verdienen zodat zij actief kunnen deelnemen aan de maatschappij, help ons dan en word donateur. Doneren kan op IBAN: NL81 INGB 0004644474 t.n.v. Stichting Hoedje van Papier (Rotterdam), meld u aan voor een machtiging of maak eenmalig een bedrag over via iDEAL.