HVP | Inhoudelijke samenwerkingspartners
samenwerkingspartners-500x49

Op landelijk vlak is Hoedje van Papier de vaste inhoudelijke activatiepartner van Stichting Het Vergeten Kind.

In Nederland wonen 100.000 kinderen die opgroeien in gezinnen met meervoudige problematiek. Bij 55.000 kinderen gaat het zo mis dat ze niet meer thuis kunnen wonen. Het Vergeten Kind strijdt daarom voor een Nederland waarin elk kind zich écht kind voelt, zich goed ontwikkelt en volwaardig meedoet in de maatschappij. Hoedje van Papier ontwikkelt op verzoek van en in samenwerking met Het Vergeten Kind de inhoudelijke activatieprogramma’s voor deze kinderen en jongeren, verzorgt een deel van de productie van de jaarlijkse Week van Het Vergeten Kind en werkt mee op campagne matig vlak.

Met betrekking tot de projecten en activiteiten in Rotterdam werkt Hoedje van Papier samen met vele partijen. Hiernaast een opsomming.

Vragen?
Neem dan gerust contact met ons op. Wij doen u graag een passend voorstel.