TaalOnderonsjes: nieuwe samenwerking met basisschool De Vier Leeuwen

In 2017 staan er weer veel nieuwe TaalOnderonsjes cursussen gepland. Net als vorig jaar zoeken we voor de uitvoer van deze cursussen de samenwerking op met partners in de wijk. Vaak zijn dit welzijnsorganisaties die actief zijn in de buurt. In maart start TaalOnderonsjes een samenwerking met een leuke nieuwe partner, Openbare Basisschool De Vier Leeuwen in Crooswijk. De Vier Leeuwen heeft Hoedje van Papier zelf benaderd met de vraag om taalles te organiseren voor ouders die moeite hebben met de Nederlandse taal. Geïnteresseerde ouders hebben in februari een voorlichting bijgewoond en zich ingeschreven voor de conversatieles van TaalOnderonsjes. Onder begeleiding van taalvrijwilligers Irene en Laila is na de voorjaarsvakantie een groep van 14 enthousiaste moeders gestart. We zijn blij met deze nieuwe samenwerking en wensen alle ouders van De Vier Leeuwen veel plezier en succes met de lessen!